Cuina i química

Les últimes notícies han fet que, des de fa uns dies, química i cuina siguin dos temes que apareixen units durant les converses. Per això us proposo, en aquesta nova entrada que pretén unir també aquests dos conceptes, un llibre de Claudi Mans titulat La truita cremada. https://i2.wp.com/www.ub.es/comint/persub/docs/stjordi2005/img/claudi_mans.gif
En aquest llibre hi trobareu resposta a preguntes com per exemple Com és un flam per dintre? Podem fer glaçons salats? Quina és la millor manera de refredar l’arròs bullit? Si teniu interès per la química i voleu trobar resposta a situacions quotidianes, aquest és un llibre molt recomenable.

2 respostes a Cuina i química

  1. Anna escrigué:

    A mi em va agradar molt tant aquest com el següent que va escriure, Els secrets de les etiquetes. Del darrer en vaig fer una ressenya a un dels meus blogs, Biblosfera.

  2. Laia escrigué:

    Anna,
    Gràcies pel comentari. Jo també me’ls he llegit tots dos, i ambdós m’han agradat. Potser el llibre de “La truita cremada” és una mica més químic, però la veritat és que estan escrits d’una manera dinàmica que fa que puguin interessar al públic en general.

Deixa un comentari

